SUKCES GRUPY DELUXE – ICH WÓDKA SZTURMEM PODBIJA RYNEK ALKOHOLI ULTRA-PREMIUM

Praktyka pokazuje, że można jeszcze rozpychać się łokciami na rynku rynku luksusowych wódek. I to globalnie. Sukces polskiej spółki z Leszna? Dystrybucja ultra-luksusowej wódki Deluxe Crystal Vodka. Któż śmiałby dotąd wyobrazić sobie dziesięciokrotną filtrację wódki z użyciem diamentów i 24-karatowego złota w tak powszechnie konsumowanym trunku, który w wielu krajach ukształtował już oczekiwania konsumenta. Deluxe Crystal obala schematy – bezkompromisowo czysta, bazująca na wodzie z lodowca, pozbawiona jakichkolwiek zanieczyszczeń. Zmniejsza, lub eliminuje kaca. I właśnie staje się hitem na nobliwych eventach wyższych sfer.

SUKCES GRUPY DELUXE – ICH WÓDKA SZTURMEM PODBIJA RYNEK ALKOHOLI ULTRA-PREMIUM

Praktyka pokazuje, że można jeszcze rozpychać się łokciami na rynku luksusowych wódek. I to globalnie. Sukces polskiej spółki z Leszna? Dystrybucja ultra-luksusowej wódki Deluxe Crystal Vodka.

Któż śmiałby dotąd wyobrazić sobie dziesięciokrotną filtrację wódki z użyciem diamentów i 24-karatowego złota w tak powszechnie konsumowanym trunku, który w wielu krajach ukształtował już oczekiwania konsumenta. Deluxe Crystal obala schematy – bezkompromisowo czysta, bazująca na wodzie z lodowca, pozbawiona jakichkolwiek zanieczyszczeń. Zmniejsza, lub eliminuje kaca. I właśnie staje się hitem na nobliwych eventach wyższych sfer.

„Kierunek rozwoju Deluxe Crystal Vodka jest jasno określony – chcemy zdobyć rynek alkoholi ultra-premium. Znamy jakość naszej wódki – naszą pewność siebie od lat umacniają gusta naszych odbiorców. Ta wódka jest hitem każdej imprezy – i miłym wspomnieniem dzień po. Odwzorowaliśmy mistyczną recepturę z końca XVII wieku. Najżyźniejsze gleby, świetnej jakości zboża i żyto – w połączeniu z wyjątkowymi surowcami i wodą na bazie lodowca” – z przekonaniem Dariusz Wojciechowski, prezes Grupy Deluxe.

Wierzymy, gdy spróbujemy wódki. Jej delikatność zaskakuje, choć wyczujecie w niej energetyzujące, charyzmatyczne nuty. Unikalny smak wódki jest drogi. Ma się poczucie obcowania z towarem ekskluzywnym. O to w nim chodzi. To nie jest wódka dla każdego – jedna butelka kosztuje 2499zł. Rynek pokazuje jednak, że jest sens bić się o najwyższe laury w tym segmencie. Grupa docelowa produktów Deluxe Crystal lubi smakowe wyzwania i chętnie sięga do portfeli we Włoszech, Francji, UK, czy Stanach Zjednoczonych.

„Pracujemy nad rozwojem linii produktowej dla całej gamy produktów spod znaku Deluxe Crystal. Mamy ambicję wprowadzić na rynek rewolucyjne produkty, które zdobędą serca najbardziej wymagającego odbiorcy. Opracowujemy nowe linie technologiczne, jesteśmy w trakcie badań konsumenckich, certyfikacji. Wkrótce zaprezentujemy nowości z charakterystycznym złotym rumakiem na froncie. Aktualnie wiemy już, że popularnością i dostępnością przebiją one popularność flagowej Deluxe Crystal Vodka. Szykujemy też rewolucję na rynku usług cyfrowych. Zależy nam żeby wokół marki Deluxe Crystal zbudować swoisty, luksusowy lifestyle. Ta marka ma skupiać wokół siebie odważnych, charakternych odbiorców poszukujących bezwzględnej jakości i nowych doświadczeń” – Adrian Wojciechowski, Dyrektor ds. sprzedaży Grupy Deluxe.

Wódka uświetniła wpływowe eventy w Dubaju, Cannes, czy Monako – chętnie wspiera inicjatywy modowe i sportowe.
Była głównym partnerem ostatniej gali Osobowości i Sukcesy 2023, wspierała powstanie filmu Dywizjon 303.

Deluxe Crystal Vodka jest również szeroko doceniana na rynku amerykańskim.
W ostatnim kwartale ukazały się artykuły w Bloombergu, Forbes, Resident, New York Times.

Strona internetowa: https://grupadeluxe.com